Wednesday, December 28, 2005

و خدا وزیری را معرفی کرد

شما فکر می کنید در ذهن محمود نورالدین چه می گذرد؟ وی در مورد وزیری هامانه گفته است: « وزیری هامانه را خدا به من معرفی کرد.» یکی از خبرنگاران ما گفتگویی با احمدی نژاد انجام داده است که توجه شما را به آن جلب می کنم.
ما: چی شد که شما رئیس جمهور شدید؟
احمدی نژاد: احساس کردم که وظیفه الهی است و برای اینکه خدا گفته بود رئیس جمهور شدم
ما: چطور شد که آقای وزیری هامانه را انتخاب کردید؟
احمدی نژاد: وزیری هامانه را خدا به من معرفی کرد
ما: محسن تسلطی را چه کسی به شما مهرفی کرد؟
احمدی نژاد: محسن تسلطی را شیطان به آقای زریبافان معرفی کرده بود که ایشان گول خورد و او را به من معرفی کرد، بعدش داداشم دعواش کرد
ما: حاج آقا صادق محصولی را چه کسی به شما معرفی کرد؟
احمدی نژاد: ایشان را حاج آقا جبرئیل معرفی کرده بودند که ظاهرا چون با خداوند هماهنگ نکرده بودند، قضیه منتفی شد
ما: آقای مصباح را چه کسی به شما معرفی کرد؟
احمدی نژاد: ما در محضر الهی با هم آشنا شدیم، ایشان در آنجا آمده بودند که امام زمان را به خداوند معرفی کنند، ما هم آنجا بودیم، با هم آشنا شدیم
ما: متن سخنرانی نیویورک را چه کسی نوشت؟
احمدی نژاد: البته قصد تعریف از خودم را ندارم، شب خواب دیدم که خداوند به من فرمودند« اقراء» گفتم: خدایا! من چی بخوانم؟ فرمودند: ایناهاش، این را بخوان! از خواب بلند شدم و دیدم یک دستخطی به رنگ سبز نوشته شده و من آنرا خواندم
ما: سفر عربستان را چطور رفتید؟
احمدی نژاد: من نمی خواستم بروم ولی میکی( البته اسم شان میکائیل است، ولی ما توی خانه به ایشان میکی می گوئیم)، ایشان به من گفتند خداوند فرمودند برو عربستان سعودی. من گفتم من که بلیط ندارم، میکی گفت کشوی میزت را بازکن، باز کردم و دیدم یک بلیط است. به ایشان گفتم: چشم، من می روم، ولی خداوند هم باید بیایند. بعد از اینکه خداوند قبول کردند که همراه هیات باشند من هم قبول کردم
ما: چطور شد که شما به دنیا آمدید؟
احمدی نژاد: من خودم تصمیم خاصی نداشتم، ولی ظاهرا خداوند فکر کرده بودند یک کاری برای بشریت بکنند، بالاخره مسوولیت آنرا به دوش ما انداختند
ما: در پایان، آیا پیام خاصی برای ملت ندارید؟
احمدی نژاد: نه، فقط می خواستم بگویم که ای گمراهان، به دنبال من بیایید تا رستگار شوید
ساختمان مجلس نم کشید
در راستای سیاست های رئیس جمهور فعلی و با توجه به بقیه چیزهایی که در کشور بطور طبیعی اتفاق می افتد، ساختمان مجلس شورای اسلامی نم کشید و با بارش باران صدماتی به این ساختمان وارد شد. آگاهان پیش بینی کردند که ممکن است اگر آفتاب بتابد ممکن است باران خشک شود، اما بعضی از صاحبنظران می ترسند که در صورت وزیدن باد مجلس را باد ببرد. هیات رئیسه مجلس از کلیه نمایندگان خواست در مورد هر نوع باد و صدا احتیاط کنند که خانه ملت در اثر سهل انگاری نمایندگان از بین نرود
دکتر محمود وارد می شود**
ظاهرا آقایان مسوول به احمدی نژاد گفته اند که مواظب حرف زدنش باشد و از این به بعد سعی کند چهره معقول و علمی و اندیشمندانه ای از خودش نشان بدهد. در همین راستا، دیروز احمدی نژاد در یک نشست متخصصان پزشکی حضور یافت و آخرین نظرات خودش را در مورد پزشکی ایران اعلام کرد. وی که در جمع پزشکان کشور سخن می گفت، اعلام کرد که از این به بعد پزشکان باید با روش پزشکی ایرانی بیماران خود را درمان کنند و موارد زیر را به عنوان بخشی از پزشکی ایرانی گفت- به فرد بیمار داروی پیچیده ندهید- برای هر بیماری در مورد هر فرد، دارو متفاوت است- نمی توان با یک حرکت برشی علت بیماری را برطرف کرد- یک تخم مرغ در یک آقا و در یک آقا و یا خانم دیگر تاثیر متفاوتی داردتوضیح: به مرگ مادرم، به حضرت عباس، این جمله ها را از خودم درنیاوردم و طنز نیست، این جملات از زبان مبارک محمود احمدی نژاد( نابغه معاصر) بیان و در نشریات نوشته شده استتوضیح در مورد تخم مرغ: اینکه یک تخم مرغ در یک آقا با یک آقا و یا خانم دیگر تاثیر متفاوتی دارد، هیچ شکی نیست، ولی در مورد نحوه استفاده تخم مرغ در هر آقا و یا آقای دیگر یا خانم دیگر باید بحث جدی بشود و ببینیم که اصولا تخم مرغ در یک آقا یا یک آقای دیگر یا یک خانم چکار می کند
بخشنامه به پزشکان سراسر کشورآگاهان پیش بینی می کنند که تا هفته آینده بخشنامه ای مانند بخشنامه ای 23 ماده ای برای صدا و سیما، این بار خطاب به پزشکان کشور منتشر شده و موارد زیر از سوی رئیس جمهور به پزشکان ابلاغ شود1) پزشکان موقع معاینه جنس مخالف حتما باید چشم های خودشان را ببندند یا به دیوار نگاه کنند2) پزشکان نباید داروهایی به بیمار بدهند که بیمار را از یاد خدا غافل کند3) پزشکان حق مداوای افراد فامیل را ندارند، فقط حق مداوای باجناق و یا افراد فامیل آقای زریبافان را دارند4) کلیه بیماران موظفند شربت شان را قبل از مصرف به شیوه انقلابی شدیدا تکان دهند و در همان حال به یاد خدا باشند5) پزشکان موظفند فهرست کلیه بیمارانی را که به دلیل پرخوری بیت المال به بیماری های نقرس و چربی مبتلا شده اند، تهیه و به قوه قضائیه و مجلس جهت افشای مفسدین بیمار ارائه نمایند6) پزشکان باید در زمینه های شیمی و فیزیک و فیزیک اتمی نیز تلاش کنند تا ایران را به قله های رفیع علمی جهان رسانده و اگر در مسابقات نوبل رودرروی اسرائیل قرار گرفتند از ادامه مسابقه خودداری کنند.7) پزشکان حق ندارند از داروی بیمار بخورند و باید همه دارو را به خود بیمار بدهند8) پزشکان حق دادن پماد کلوتریموکسازول را به بیماران ندارند، چون وقتی بیمار آنرا می مالند بو می دهد.9) پزشکان باید از روش های علمی ایرانی اسلامی جدید باید استفاده کنند، بخصوص کتاب های جدید بعد از قرن هشتم که توسط وزارت ارشاد تائید شده است، بخصوص کتاب شفا ی فارابی را مورد نظر قرار دهند.10) وقتی یک بیمار اعم از مجروح و مسموم و سوخته و در حال مرگ وقتی به پزشک مراجعه می کند، پزشکان ابتدا باید علت فقر او را بررسی کنندنوکر ملت ایران، رئیس جمهور اسلامی ایران، دکتر محمود احمدی نژاد، شماره نظام پزشکی 15290
خلاف شرعآیت الله هاشمی شاهرودی گفت: « زندانی شدن برخی زندانیان، خلاف شرع است.» آگاهان گفتند: خب چرا به رئیس قوه قضائیه نمی گوئید که آزادشان کنند؟
خبرگزاری گافبه نظرم باید اسم خبرگزاری مهر را خبرگزاری گاف گذاشت. هر روز این خبرگزاری خبرهایی را منتشر می کند که وقتی آنها را می خوانیم به نظر منطقی می آید، فقط لازم است به خبر کمی توجه کرد. خبر زیر عینا از خبرگزاری مهر نقل شده استبراساس گزارش یک روزنامه دانمارکی هر روز یک دانمارکی به پیروان دین اسلام افزوده می شود به طوری که طی سال جاری میلادی، پنج هزار نفر در این کشور مسلمان شده اند. به گزارش خبرنگارگروه دین و اندیشه "مهر"، تعداد شهروندان دانمارکی که اسلام می آورند هر روز افزایش می یابد، در این میان اکثریت این افراد را جوانان تشکیل می دهند و به عبارت دیگر می توان گفت، یک سوم از تازه مسلمانان جوانان دانمارکی هستند. تعداد تازه مسلمانان سال جاری میلادی نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است مسلمانان دانمارک 180 هزار نفر تخمین زده شده اند که این تعداد 3 درصد جامعه دانمارک را تشکیل می دهد. سه نماینده مسلمان در پارلمان این کشور راه یافته اند و اسلام پس از پروتستان لوتران که پیروان آن 54 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند، دومین دین بزرگ دانمارک محسوب می شود. توضیح اول: در این خبر نوشته شده است که هر روز یک دانمارکی مسلمان می شود، به عبارت دیگر سالانه 365 دانمارکی مسلمان می شوند، اما در همین خبر نوشته شده که در سال جاری میلادی پنج هزار دانمارکی مسلمان شده اند، و توضیح داده شده که یک سوم کسانی که در دانمارک مسلمان می شوند جوانان دانمارکی هستند، یعنی یک سوم 5000 نفر که می شود 1667 نفر از جوانان دانمارکی هستند، پیدا کنید بقیه مسلمانان دانمارکی و نویسنده خبر را؟ توضیح دوم: در همین خبر نوشته شده است که مسلمانان دومین دین بزرگ دانمارک هستند، و توضیح داده شده که 3 درصد دانمارکی ها مسلمان هستند. و در توضیح دیگری گفته شده که مسیحیان پروتستان لوتران 54 درصد جمعیت دانمارک را تشکیل می دهند. به عبارت دیگر تکلیف 43 درصد دیگر نامعلوم است. جهت اطلاع، درصد مسیحیان دانمارک 84.3 درصد است و آمار 54 درصد مجعول است. توضیح سوم: احتمالا خبرگزاری مهر منتظر نشسته است تا ببیند که چه زمانی تمام یا اکثر جامعه دانمارک مسلمان می شوند. براساس همین آمار، اگر سالانه 5000 نفر به جمعیت 180.000 نفری مسلمانان دانمارک افزوده شود، 835 سال طول می کشد تا هشتاد درصد دانمارکی ها مسلمان شوند و دانمارک بشود کشوری مسلمان نشین مثل ترکیه که در آن صورت جوانان ایرانی می توانند مثل حالا که برای رقصیدن و مشروب خوردن و فرار از کشور به ترکیه می روند، بروند به دانمارک اسلامی. توضیح چهارم: براساس آمارهای وب سایت مسلمانان دانمارک 40 درصد مسلمانان دانمارکی، پناهندگان سیاسی هستند که ملیت آنها به ترتیب پناهندگان ترکیه و در مرحله دوم ایران هستند. به عبارت دیگر اکثر پناهندگان مسلمان کسانی هستند که از کشورهای مسلمان نشین فرار کرده اند و رفته اند به دانمارک. از جمله 13000 ایرانی در دانمارک زندگی می کنند که جزو مسلمانان دانمارک هستند. به نظر شما مسلمانان ایرانی مقیم دانمارک چه جور مسلمانانی هستند؟ علما به رم، دانشگاهیان به قم بروند: من نمی دانم چرا همیشه قسمت خوشمزه کیک را نگه می دارند برای خودشان. در این برهه حساس زمانی، دانشمند بزرگ، مرد سال علمی سابق جهان، عضو سابق ستاد دیه استان کرمان، کارشناس ویژه برد یمانی و رکن یمانی، وزیر علوم، دکتر زاهدی گفت: « اساتید دانشگاه به جای رفتن به خارج از کشور برای فرصت مطالعاتی، به حوزه علمیه قم بروند.» قرار شد در همین راستا علمای حوزه علمیه قم که از اول فروردین تا 29 اسفند هرسال یک پای شان در لندن است و یک پای شان در رم است و یک پای شان( پای سوم مربوط به آقای مصباح یزدی است) در کاناداست، قم را برای اساتید دانشگاه خالی کنند و به جای آنها بروند به اروپا. تاج زاده نیومد، تاج زاده نیومد: مادرزن زریبافان راهی بیمارستان شد. وی به دخترش گفت: با چادر سیاه رفتی خونه اش نمی خواد با کفن سفید برگردی، همین الآن برمی گردی خونه تا من خودم تکلیف این آقا محمود رو روشن کنم. پس از مدتها انتظار سرانجام زریبافان از ترس سرش، دستش، پایش، چشمش، چانه اش، نمی دانم کجایش، استعفا داد. یکی از دوستان زریبافان گفت: الآن یک هفته بود که شبها با وحشت از خواب می پرید و می گفت: تاج زاده اومد، تاج زاده اومد. نمایش آثار در قزوین: براساس یک خبر منتشره در بازتاب و ایسنا اعلام شد که هنرمندان برای نمایش آثارشان به قزوین می روند. آگاهان هشدار دادند که هنرمندان موقع نمایش آثارشان شدیدا مواظب این آثار باشند و فقط در اماکن عمومی آثارشان را نشان بدهند

0 Comments:

Post a Comment

<< Home